ندای زندگی

اینجا خانه مجازی من است. از این به بعد مطالبی در مورد تغییر نگاهمان به زندگی خواهم نوشت.

ندای زندگی

اینجا خانه مجازی من است. از این به بعد مطالبی در مورد تغییر نگاهمان به زندگی خواهم نوشت.

ماه رمضان



ماه رمضان ماه خیر و برکت بر همگی مبارک باد


اما یک حرف دارم تو این ماه فقط روزه غذا نگیریم بیائیم تلاش کنیم 


یک ماه دروغ نگیم


یک ماه تهمت نزنیم


یک ماه کسی را آزار ندیم

التماس دعا

نظرات 7 + ارسال نظر
فرینــــاز یکشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:43 ب.ظ

سلام ندا جون
خیلی جات خالی بود

ندای زندگی مون دیگه آوایی نمی خوند
ولی خوشحالم که دوباره هستی عزیزم

منم هم تبریک میگم
امیدوارم بتونیم نهایت استفاده رو ببریم

حتی چیزایی که فکر بهشونم گناهه رو گذاشتم کنار

سپردم به خدا

ندا جون واسم دعا میکنی؟

فدای تو منم دلم تنگت بود

فرینــــاز یکشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:48 ب.ظ

میدونین چیه ندا جون؟
دلم میخواد یه موقع هایی از اول بشینم بخونمتون

گاهی اینکارو میکنم

بهم انرژی میده تو روزایی که کم میارم

عزیزمی و حضور تو هم به من خیلی انرژی میده جدی میگه

من دوشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:57 ق.ظ http://my-moon.blogsky.com

سلام دوست من
مهمترینش یادت رفته بگی(غیبت).اگه این یدونه رو بتونیم بقیه رو هم میتونیم.
ایشالا خدا هم کمکمون کنه.

آره مرسی از یاد آوریت حق با تو است

[ بدون نام ] دوشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:18 ق.ظ http://www.ghose.blogsky.com



باهات صد در صدر موافقم دوست جون
التماس دعا
(آتوسا)

التماس دعا

صهبانا چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:30 ق.ظ http://sahbana.blogsky.com

تلاش کنیم

یک ماه دروغ نگیم

یک ماه تهمت نزنیم

یک ماه کسی را آزار ندیم

خدایا ما را به این خواسته های بزرگ موفق بدار

آمین یا رب العالمین ...

التماس دعا

ستوده چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:02 ب.ظ

در دعاهایت ما را فراموش نکن عزیز.
این ماه بر تو هم مبارک باد

اگر قابل باشم حتما

ندای آسمانی دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:14 ب.ظ

سلام
وبلاگتان زیبا وپر بار است خسته نباشید .
روزه ای که شما نام بردید روزه خواص است وبه آن روزه قلب میگویند واین روزه حقیقی است دعا کنید که همه در زمره این گروه قرار گیریم .

زنده باشد انشالله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد