ندای زندگی

اینجا خانه مجازی من است. از این به بعد مطالبی در مورد تغییر نگاهمان به زندگی خواهم نوشت.

ندای زندگی

اینجا خانه مجازی من است. از این به بعد مطالبی در مورد تغییر نگاهمان به زندگی خواهم نوشت.

سال نو مبارک



  فکر می‌کنم این بهترین و واقعی‌ترین توصیفی از واژه‌ی «دوست» است که تا کنون شنیده‌ام:

 

دوستان...... تو را دوست می‌دارند اما معشوق تو نیستند، مراقب تو هستند؛ اما از اقوام تو نیستند.

 

آن‌ها آماده‌اند تا در درد تو شریک شوند؛ اما از بستگان خونی تو نیستند.

 

آن‌ها ..... دوستان هستند!

 

یک دوست واقعی همانند پدر سخت سرزنشت می‌کند،

 

همانند مادر غم تو را می‌خورد،

 

مثل یک خواهر سر به سرت می‌گذارد،

 

مثل یک برادر ادای تو را در می‌آورد،

 

و آخر این‌که بیش‌تر از یک معشوق دوستت می‌دارد. 


اینو تقدیم  میکنم به تمامی دوستانم که دوستشون دارم. 

در ضمن اگر در سال گذشته کوتاهی بود مرا ببخشید... 


و پیشاپیش سال نو را به همگی شما عزیزان تبریک میگم 


و بهترین ها را برایتان آرزو میکنم.