ندای زندگی

اینجا خانه مجازی من است. از این به بعد مطالبی در مورد تغییر نگاهمان به زندگی خواهم نوشت.

ندای زندگی

اینجا خانه مجازی من است. از این به بعد مطالبی در مورد تغییر نگاهمان به زندگی خواهم نوشت.

برنده شدن



برنده شدن همیشه به معنی اولین بودن نیست!!!


برنده شدن به معنی انجام کار، بهتر از دفعات قبل است!!1


بانی بلر

 

نظرات 5 + ارسال نظر
فریناز شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:51 ق.ظ http://delhayebarany.blogsky.com

اگه همیشه بتونیم اینطوری فکر کنیم که خیلی خوبه...

راستی ندا جون تو که هنوز تغییری ندادی عزیزم!؟

عزیزم درگیر یک کاری هستم دعا کن درست شه انشالله بعد متمرکز میشم

الیاس شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:24 ق.ظ http://www.news110.ir

3.209876516862.66375465746سلام خسته نباشی وب خوبی داری خوشحال میشم بهم سربزنی واگر مایل بودی بنام خبرگزاری ایران وجهان لینکم کن وخبر بده با چه نامی لینکت کنم؟
---------------
ضمنن خواهشن به این دوتا وب هم یه سربزن
www.parsecoders.com
www.vijeha.ir

چشم

آرمان شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 03:17 ب.ظ

به نظر من برنده شدن یعنی اینکه بازنده نباشیم
ابجی به نظرت ایده من بهتر از اقای بلر نیست؟

هر دو

آرمان. یکشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:45 ق.ظ http://abdozdak.blogsky.com/

آبجی از اینکه به همه نظرات بدون توجه به جایگاه اشخاص احترام میذاری خیلی عالیه
راستی این بانی بلر کیه تونی بلر میشه؟

فکر کنم دختر خاله تونی باشه
درست نمی گم؟؟؟
آبجی این قالب نظراتت رو عوض کن کمی شکلک بذاریم
میخای مال خودم رو برات اینجا کپی کنم تا شما با یک کلیک پست تو ویرایش قالب نظرات اعمل کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اما من اگر بخواهم قالب نظراتم عوض شه کل سیستم وبم عوض میشه من ظاهر وبم را دوست دارم مثل یک دفتر خاطرات است

آرمان. یکشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:30 ب.ظ http://abdozdak.blogsky.com/

آبجی اشتباه نکن
منظورم قالب نظراتته فقط
همین که من دارم توش نظر میذارم
کاری به قالب وبت نداره

شما اگر تو ویرایش قالب برید می بینید که دو بخش داره
بالا قالب وبته پایین قالب نظراته

به نظر من هم قالب وبت قشنگه دست بهش نزن
قالب نظرات هم قشنگه فقط چون شکلک نداره خوب نیست

بهر صلاح ملک خود خسروان دانند

ممنون از لطفت کمی گرفتارم وقت ندارم اما حتما چک میکنم دوست دارم عوض کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد