ندای زندگی

اینجا خانه مجازی من است. از این به بعد مطالبی در مورد تغییر نگاهمان به زندگی خواهم نوشت.

ندای زندگی

اینجا خانه مجازی من است. از این به بعد مطالبی در مورد تغییر نگاهمان به زندگی خواهم نوشت.

زبان گلها


اگه میخواهید بدونین زبان گلها چیه متن زیر رو بخونین!!!

البته توی یه سایت پبدا کردم  به سوئدی بود که به فارسی ترجمه شده بود!!!

تعداد گلها

یک شاخه گل : تو همه چی برای من هستی


دو شاخه : من میخوام با تو سفر کنم.


سه شاخه:میخوام تو رو ملاقات کنم .


چهار شاخه :برایت ارزش و احترام قائلم و ازت تشکر میکنم


پنج شاخه : همه کار برات انجام میدم.


شش شاخه : به قول و قرار های تو اعتماد ندارم!


هفت شاخه : عاشقت هستم


هشت شاخه : من تا زمان مرگم مال تو هستم


نه شاخه : میخوام باهات تنها باشم


ده شاخه : زن یا شوهرم میشی؟


رنگ در گلها

صورتی :عاشقتم و بهت وفادار


قرمز : دلم برایت تنگ شده.


نارنجی : من دوست تو هستم.


قرمز پررنگ : منتظرتم.


بنفش : آرزو میکنم که موفق باشی.


آبی : من تا آخر عمر بهت وفادارم.


زرد : تومثل آفتابی در زندگی من


سفید : من به صداقت و پاکی تو اطمینان دارم.

برای من جالب بود گفتم شاید بخواهین گلی چیزی برای دوستهاتون بفرستین معنی اش هم بدونین بد نیست البته شاید هم قبلا می دونستین اما دوباره شنیدنش هم خالی از لطف نیست مگه نه؟

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:24 ق.ظ

آبجی ننوشته بود گلستان معنی اش چیه؟!
شوخی کردم ولی جالب بود
من که جز رنگ قرمز و سفید جرات نمی کنم گلی دیگه بگیرم
معنی این دو رنگ رو خانمها از تو قنداق از حفظند واسه همین هیچ گونه حرف و حدیثی ندارند

عجب!!!
بازم دستتون درد نکنه

فریناز سه‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 03:42 ب.ظ

سلام ندا جونم
خیلی جالب بود برام
راستش من که همشو دوست داشتم:)))

در مورد قالب نظرات ببین توی انتخاب قالب که بری قالب های بلاگ اسکای هستش که هر کدومو انتخاب کنی با قالب نظراتش ست هست....
قالب نظرات الان من که تقریبا شبیه توإ هم هستش که شکلک هم داره...
میتونی یه وب امتحانی بسازی و توی اون امتحان کنی اگه هر کدومو دوست داشتی بیاری تو وب خودت....


فریناز سه‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 03:46 ب.ظ

راستی مستونی قالب نظراتت رو از اونجا انتخاب کنی بعد واسه قالب وبلاگت اگه اونایی که پیشفرض بلاگ اسکایه رو دوست نداشتی برو توی سایتای یگه و از اونجا قالب هاشون که واسه بلاگ اسکای باشه را کپی کن و پیست کن توی قسمت ویرایش قالب هات....

اگه کاری داشتی یا به مشکلی برخوردی بهم بگو...

با اجازه ندای خوبم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد