ندای زندگی

اینجا خانه مجازی من است. از این به بعد مطالبی در مورد تغییر نگاهمان به زندگی خواهم نوشت.

ندای زندگی

اینجا خانه مجازی من است. از این به بعد مطالبی در مورد تغییر نگاهمان به زندگی خواهم نوشت.

میم زندگی



این سه میم را از همواره دنبال کن:
* محبت و احترام به خود را


* محبت به همگان را


* مسؤولیتپذیری در برابر کارهایی که کردهای

نظرات 2 + ارسال نظر
آرمان یکشنبه 28 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:40 ق.ظ http://abdozdak.blogsky.com/

ندا خانم! شما هم به کسایی که اول نظر میدن جایزه میدن؟
من کمی شکمو تشریف دارم. جایزه منو تو مایه شیرینی بدین.
این سه میم را هم بخاطر میسپرم!
موید باشید با این نصایح جانانه تان!

شما همیشه ۲۰ هستیدسپاسگذارم از حضورتان

فریناز یکشنبه 28 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:11 ق.ظ

ولی قبول داری تو دنیای واقعی خیلیا از دومیش سواستفاده میکنن...!!!!
من زخمشو بارها خورده ام....
ولی با اون ۲ تای دیگه موافقم

تجربه ات قابل احترام است اما پا فشاری کن در انجام دومیش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد