ندای زندگی

اینجا خانه مجازی من است. از این به بعد مطالبی در مورد تغییر نگاهمان به زندگی خواهم نوشت.

ندای زندگی

اینجا خانه مجازی من است. از این به بعد مطالبی در مورد تغییر نگاهمان به زندگی خواهم نوشت.

رشد کنید



عادات و احساسات نادرست خود را ترک کنید!!!

تا نتوانند مانع و سد راه شما برای رسیدن به اهدافتان شوند.

نظرات 9 + ارسال نظر
مهرداد دوشنبه 1 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:27 ق.ظ http://nasle-sookhteh.blogsky.com

سلام
ممنون از حضورت
در مورد دو شعری که نوشتم واقعا نظری نداشتی یا هنوز نخوندی؟؟؟؟

ساعد دوشنبه 1 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:48 ق.ظ

بازم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اما خیلی چیزها را بهتر است از تجربیات دیگران استفاده کرد
زیاد زندگی را سخت نگیر

اخراجی دوشنبه 1 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:33 ق.ظ

سلام
من وقتی پیتزا میبرم در خونه مردم گاهی پلیس بخاطر نذاشتن کلاه ایمنی جلومو میگیره.
ولی من لایی میکشم و در میرم.
اخه پلیس مثل یه چیز غیر عادی جلوم سبز میشه و میخاد جلو پیشرفت منو بگیره من هم فرار میکنم.
درسمو خوب یاد گرفتم؟
جایزه بهم نمیدی؟

ای وای یعنی اینقدر حرفام بد آموزی داشت...
از خودم نا امید شدم

مهرداد دوشنبه 1 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:55 ق.ظ http://nasle-sookhteh.blogsky.com

من خیلی شعر بلد نیستم
بیشتر ترانه بلدم


«ما را دگر از حمله ی دشمن گله ای نیست
آن عهد که بستیم رفیقان بشکستن؛

منم والا بلد نیستم
از اشعار دیگران استفاده میکنیم

مهرداد دوشنبه 1 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:06 ب.ظ http://nasle-sookhteh.blogsky.com

از ن بده دیگه
منتظرم
مطمئن باش همونقدر اندک شعری هم که بلدم شما میبازید

کمی گرفتارم اما چشم

آیه های زندگی دوشنبه 1 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:36 ب.ظ http://ayeha.net

دوست بزرگوارم سلام
در انجمنهای تخصصی آیه های زندگی طرحی را راه اندازی کرده ایم تحت عنوان ختم قرآن جهت سلامتی و تعجیل در فرج حضرت بقیه الله (عج) که امیدوارم شما دوست گرامی با شرکت در این طرح ما را یاری بفرمایید.
اگر مایل به فعالیت در سایت به عنوان مدیر بودید لطفا تماس بگیرید.
موفق باشید
یا علی

ستوده دوشنبه 1 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:05 ب.ظ http://saba055.blogsky.com

سلام دوست خوب وعزیزم .
درس امروز خوب وکم هست سعی میکنم خوب یادش بگیرم واجراش کنم .
البته تا حالا هم اجراش میکردم ولی از حالا به بعد بهتر یادم میمونه .
اما یه چیزی به نظرتون چطوری عادت بد حسادت اونم در عشق را آدم ترک کنه ؟؟؟؟؟؟

خیلی سخته ولی باید بشه .

فریناز دوشنبه 1 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 06:33 ب.ظ

سلام سلام ۱۰۰تا سلام....

یعنی از این به بعد باید آدما را با مهربونیاشون ببینم هرچند کم باشه نه با سنگای زیادشون.....

دیدی منم باهوشم ندا جونم.....

ستوده شما هم؟؟؟؟عشق و این حرفا تو فاز شما که نبوده احیانا؟؟؟؟!!!!!

عزیزم قانون رها کردن را فراموش کردی باز میانبر میری ناقلا
دنبال جواب نباش مطمئن باش هر کاری فرصتی برای رسیدن به جواب نیاز دارد

فریناز چهارشنبه 3 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:41 ق.ظ

ندا...............ندااااااااااااااااااااااااااااااااااااا.
نگی خنگه ها ولی نفهمیدم چی گفتی......؟؟؟؟!!!!!

عزیزمییییییییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد