ندای زندگی

اینجا خانه مجازی من است. از این به بعد مطالبی در مورد تغییر نگاهمان به زندگی خواهم نوشت.

ندای زندگی

اینجا خانه مجازی من است. از این به بعد مطالبی در مورد تغییر نگاهمان به زندگی خواهم نوشت.

فعلا خداحافظ

 

 

خواستم برای یک ۱۰- ۱۵ روزی خداحافظی کنم   

انشالله برگشتم میبینمتون  

بهترینها تقدیم شما 

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
yaser یکشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:18 ق.ظ http://yasersat.blogsky.com

با سلام وبلاگ جالبی داری اگه تونستی و وقت کردی برای کسب اخرین اخبار از ماهواره ورسیوربه وبلاگ من سر بزنید با تشکر وسپاس اگر هم مایل به تبادل لین هستید برام بنویسید

سعید یکشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:31 ب.ظ http://saiedmalekpour.blogfa.com/

درود
دلتنگ میشیم

مرسی دوست عزیز
اما حالا که برگشتم باز دلتنگم

مرسده خانم یکشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:54 ب.ظ http://yedokhtare.blogsky.com/

´´´´´´¶¶´´´´¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶´¶¶¶¶
´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶´¶¶´´´´¶
´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶´¶¶¶¶¶¶´´´¶
´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶¶
´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶
´´´¶´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶
´´´¶´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶
´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´¶
´´´´¶´´´´´´´´´¶¶¶´´´´¶¶´´´¶¶
´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶
´´´´´´´¶¶¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶ آپ کردم بدو بیااااااااا ...!!
´´´¶¶¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´¶´´´´¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶´´´¶
´´´¶´´´´¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶
´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶´´´¶¶
´´¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶
´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶´....´´´¶
´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶
´´¶¶´´´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´´¶¶
´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶¶

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد