ندای زندگی

اینجا خانه مجازی من است. از این به بعد مطالبی در مورد تغییر نگاهمان به زندگی خواهم نوشت.

ندای زندگی

اینجا خانه مجازی من است. از این به بعد مطالبی در مورد تغییر نگاهمان به زندگی خواهم نوشت.

در انتظار کسی باش



در انتظار کسی باش که بی وقفه به یاد توبیاورد!!!


که تا چه اندازه برایش مهم هستی !!!


نگران توست !!!

 
چه قدر خوشبخت است که تو را در کنارش دارد!!!
نظرات 4 + ارسال نظر
آرمان. سه‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:32 ق.ظ http://abdozdak.blogsky.com/

جالب بود

تشکر

فریناز سه‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:02 ب.ظ

واااااااااای سلام ندا جونم الانه خوب شد

میگم عزیزم دیدی الانه چه خوب شد ما با این شکلکا ذوق و شوقمونو خالی میکنیم روی وبت؟!

ندا جون عید شما هم مبارک

فدای تو عزیزم مرسی از لطفت

فریناز سه‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:06 ب.ظ

من از انتظار بیزارم!!!

حتی این انتظار که عاقبتش شیرینه...

ولی حرف حساب جواب نداره ندا جون

ممنون بابت این جملات زیبات

من از لطفت ممنون

ستوده چهارشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:48 ب.ظ

من این انتظار راتجربه کرده ام
وچقدر انتظار شیرینی است

انشالله همیشه دلشاد باشی عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد