ندای زندگی

اینجا خانه مجازی من است. از این به بعد مطالبی در مورد تغییر نگاهمان به زندگی خواهم نوشت.

ندای زندگی

اینجا خانه مجازی من است. از این به بعد مطالبی در مورد تغییر نگاهمان به زندگی خواهم نوشت.

صبر کردن



صبر کردن دردناک است و فراموش کردن دردناکتر!!!


اما از همه دردناکتر این است که ندانی باید صبر کنی یا فراموش!!!

نظرات 1 + ارسال نظر
فریناز دوشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 06:45 ب.ظ http://delhayebarany.blogsky.com

همیشه سوال بوده واسم...
هنوزم هست!!!!
ولی یه موقع هایی به این نتیجه رسیدم که باید رهاش کنم!نه صبر و نه فراموش!
مثل الان که توی روابطم این کارو کردم...البته فقط اندکی هستند...

صبر خوبه ولی گاهی افسارش میپره ...
فراموشی هم ....
پس رها کن که بهترین راه بوده برای من

من بیشتر از تو درس میگیرم از حرفات از نظراتت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد