ندای زندگی

اینجا خانه مجازی من است. از این به بعد مطالبی در مورد تغییر نگاهمان به زندگی خواهم نوشت.

ندای زندگی

اینجا خانه مجازی من است. از این به بعد مطالبی در مورد تغییر نگاهمان به زندگی خواهم نوشت.

دوست خوب


بهترین دوست کسی است که شانه هایش رابه تو می سپارد!!!


وقتی که تنها هستی تو را همراهی می کند!!!


 در غمها تو را دلگرم می کند !!!


کسی که اعتمادی راکه به دنبالش هستی به تو می بخشد!!!


وقتی مشکلی داری آن راحل می کند!!!


 هنگامی که احتیاج به صحبت کردن داری به توگوش می سپارد!!!


 بهترین دوستان عشقی دارند که نمی توان توصیف کرد، غیرقابل تصوراست!!!


پس همیشه دوست خوبی باش!!!


نظرات 7 + ارسال نظر
من شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:37 ق.ظ http://my-moon.blogsky.com

ســـــــلام دوست عزیز
زیبا نوشتی.ولی فک کنم تو جامعه ی امروزی کم پیدا میشه همچین دوستی...
دوست داشتی بهم سری بزن.
ممنون

حق با شماست اما شما دوست خوبی باش

فریناز شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:47 ق.ظ

سلام عزیزم...

شاید این دوست ها کم باشن ولی من همیشه بر این باورم که
خوب باش تا با تو به خوبی رفتار کنن....

این خیلی مهمه...
ولی سخت ترین چیز اینه که به کسی که اعتماد کرده بودی بفهمی نامردی کرده در حقت....

چه قدر آدم ها جور واجورن...
ولی من ترجیح میدم خوب باشم و کاری به کارشون نداشته باشم

کار درست همینه تو خوب باش

. شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:28 ب.ظ http://nog.blogsky.com

سلام
خیلی ممنون که اومدی پیشم، خوشحال میشم بازم بیای منتظرت هستم
دوست یکی از نعمتهای خدا است!! امیدوارم دوست خوبی باشم.
موفق باشی.

زنده باشید

ستوده شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:19 ب.ظ

سلام ندای خوب زندگی.
خیلی زیبا بود .من نمیدونم که دوست خوبی هستم یا نه .
اما سعی میکنم که باشم .

سلام عزیزم
تو بهترین دوستی در اینجا برای من ،
حضور شماها به موفقیتم کمک میکند

من شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:27 ب.ظ http://my-moon.blogsky.com

سلام
به روزم(آپم).
منتظر حضور گرمتون هستم.
ممنون

چشم

روح الفدا یکشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:56 ق.ظ http://14sabz.blogsky.com

سلام ندا خانم :؛::نوشتی بهترین دوست کسی است که شانه هایش رابه تو می سپارد!!!....وقتی مشکلی داری آن راحل می کند!!!....پس همیشه دوست خوبی باش!!!....من کشته مرده این جملات زیبا و قشنگی هستم که شما از ژرفای دل پاک و ضمیر ناخودآگاه خود می تراوید............بهترینها لایق شما و بهترین ها نثارتان ....درود و سلام خدا بر شما ....اجر معنوی شما با فاطمه زهراس .میخواستم کمی با شما درد دل کنم .اما مثل اینکه لایق گفتمان ندانستید ...............ایرادی نیست ..............به خدای بزرگ و مهربان می سپارمتان و برای شما و خانواده عزیزی که درگرنبهایی چون شما پرورانده اند درود ومی فرستم .
فقط برای جمله اخر خواستم بگم که .من اصلا آدم سیاسی نیستم ولی شیعه هستم .............و شیعه باید خط سوم را به خون کامل کند .شیعه گی تنها نماز و روزه نیست ..............مواظب خودتون باشید. خدا نگهدار

آرمان یکشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:22 ق.ظ http://abdozdak.blogsky.com/

آبجی ندا میشه ما هم همین سفارش رو به شما بکنیم که:
همیشه دوست خوبی باش!!!

چون همش ما میاییم اینجا جهت ابراز دوستی
شما کلبه ما را که قابل نمی دانید!!!؟

عذر منرا بپذیرید اگر آپ بشید من همیشه خبرنامهام بهه من پیام میدهد حتما آپ نبودید در غیر اینصورت عذر مرا بپذیرید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد