ندای زندگی

اینجا خانه مجازی من است. از این به بعد مطالبی در مورد تغییر نگاهمان به زندگی خواهم نوشت.

ندای زندگی

اینجا خانه مجازی من است. از این به بعد مطالبی در مورد تغییر نگاهمان به زندگی خواهم نوشت.

خدا

 


هرگز تاثیر رفتارهای خود را دست کم نگیرید!!!


با یک رفتار کوچک، شما می توانید زندگی یک نفر را دگرگون نمایید!!!


برای بهتر شدن یا بدتر شدن. !!!


خداوند ما را در مسیر زندگی یکدیگر قرار می دهد تا به شکلهای گوناگون بر هم اثر بگذاریم.


دنبال خدا، در وجود دیگران بگردیم.

نظرات 4 + ارسال نظر
آرمان چهارشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:09 ب.ظ http://abdozdak.blogsky.com/

دنبال خدا در وجود دیگران
حرف تازه ای است
چقدر قشنگ و زیباست
ممنون ابجی ندا

زنده باشی

فریناز چهارشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:58 ب.ظ http://delhayebarany.blogsky.com

کار ما نیست شناسایی راز گل سرخ
کار ما شاید این است که در افسون گل سرخ شناور باشیم.....

روزهاست در این راهم مهربون....ولی همیشه همون کم آوردن ها هم باهامن متاسفانه

حق داری اگر کم نیاری که متوجه نیستی چقدر تلاش کردی
اما مطمئن باش درست میشه آپ امروز را برای تو گذاشتم عزیزم

مهرداد پنج‌شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:23 ق.ظ http://nasle-sookhteh.blogsky.com

سلام
امیدوارم سالمو تندرست باشید
======================
خدا همیشه در یک قدمی ماست ولی ما اونقدر فراموش کاریم که در مقابلش هر گونه گناهی رو می کنیم.
البته خودم رو عرض کردم....نه خدایی نکرده شما رو

حق با شما است پس چشمامون را بگشائیم

ستوده شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:21 ق.ظ

سلام آبجی ندا.
جمله قشنگی بود اما من را یاد یک خاطره تلخ وآزار دهنده انداخت .
این کمک کردن به دیگران خیلی وقت ها به قیمت خرابی زندگی خودت یا افکارت ممکنه منجر بشه.خب آدم اینجا باز هم باید به دیگران کمک کنه یا زندگی خودش را نجات بده .
وای یاد آن خاطره تلخ کمک به دیگران آرامش را از من میگیره
خدا به منم کمک کنه

عزیزم مطمئن باش هر وقت کاری کنی جواب خوبیش را میبینی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد