ندای زندگی

اینجا خانه مجازی من است. از این به بعد مطالبی در مورد تغییر نگاهمان به زندگی خواهم نوشت.

ندای زندگی

اینجا خانه مجازی من است. از این به بعد مطالبی در مورد تغییر نگاهمان به زندگی خواهم نوشت.

پاداش غیر منتظره





از استعدادها و توانایی ها یتان به عنوان بهترین هدیه استفاده کنید .

استعدادهایی که تلف شوند ارزشی ندارند!!!

استفاده صحیح از استعدادها و تواناییهایتان برای شما پاداش های غیرمنتظره ای به دنبال دارد.

نظرات 5 + ارسال نظر
ابوالفضل چهارشنبه 19 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:48 ق.ظ http://mosed.blogsky.com/

یه چیزی بگم نگی چقدر یه حرف رو تکرار میکنی.
متاسفانه شاگردای ته کلاس فقط شکلهای رو تخته رو میبینن نه گوش میکنن و نه سواد دارن که چی رو تخته نوشته است. درست مثل من. ستوده خانم از شاگردای میز اولیه ولی من همون ته کلاس بیشتر بهم خوش میگذره.
عکسای شما برای من خیلی بهتر انتقال درس میدهند.
ممنون از اینهمه حوصله ای که مطمئنا برای این عکسا صرف میکنین.
پس درس امروز شد استفاده صحیح از استعدادهایمان.

پس اینهمه سال چه میکردی که فقط عکس را میفهمی و نوشته ها را هیچ

نازنین پسر چهارشنبه 19 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:52 ق.ظ

سلام گرامی

از اینکه به وبلاگم سر زید ممنون

در مورد پستتون باید بگم که کاملا موافقم ... تلاش موفقیت را در پی دارد ...

در پناه حق ... خوب و شاد باشید

مرسی

ستوده چهارشنبه 19 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 03:47 ب.ظ http://saba055.blogsky.com

دیدین آبجی گفتم این آقا ابوالفضل شاگرد تنبل کلاسه .
کتاب جلوش بازه اما فقط عکس هاش را میبینه و حواسش جای دیگه است .
اصلا از استعدادهاش استفاده نمی کنه .
چرا یک استعداد ذاتی فکر کنم داره وآن سرو کله زدن با دخترا است .
برای تنبیه اش دیگه براش عکس نذارین !!!!!!!!
منکه مردماز بس از استعدادهام برای کنترل دیگران استفاده کردم.
دیگه استعدادم تمام شد.

فریناز چهارشنبه 19 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 04:12 ب.ظ http://delhayebarany.blogsky.com

سلام خوبی ندا جون؟؟بازم خدا را شکر کن اون روز تا حالا این ابولفضل عکسا رو می دیده لا اقل.....
من که به همینشم امید نداشتم....
ابوالفضل نیای تلافی یا!!!!!
مثل همیشه این یکی هم فوق لعاده بود عزیزم.....

چی بگم گلم این شاگرد شیطون بایگوش است حالا به قول تو شکر خدا عکس میدیده تا حالا !!!

ابوالفضل پنج‌شنبه 20 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 01:08 ب.ظ http://mosed.blogsky.com/

ته کلاس یه لذتی داره که هر کی اونجا بشینه میفهمه.
از ته کلاس هم میشه فهمید کی استاده کی ناشی. بهتر هم میشه فهمید.
ویو بهتری داره!
مثلا راحت میشه فهمید شما استاد هستین.

بزرگوارید حرف نداره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد