ندای زندگی

اینجا خانه مجازی من است. از این به بعد مطالبی در مورد تغییر نگاهمان به زندگی خواهم نوشت.

ندای زندگی

اینجا خانه مجازی من است. از این به بعد مطالبی در مورد تغییر نگاهمان به زندگی خواهم نوشت.

یک جمله...!

(هر کس مسؤل شفای خویش است)

نظرات 3 + ارسال نظر
م ح م د چهارشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:07 ق.ظ

زندگی صحنه زیبای هنرمندی ماست هرکسی نغمه خود خواند و از صحنه رود

صحنه پیوسته به جاست خرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد

امیر علی دوشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:46 ب.ظ http://leaf.blogfa.com

واقعا یعنی این جمله درسته - من تجربه های زیادی داشتم شاید بخش بیشتر زندگیم رو با ذهن خودم ساختم .

[ بدون نام ] یکشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:47 ق.ظ

میتونم یه جمله اضافه کنم؟..............:
تو عشق منی..............دوستت دارم تا ابد

چه جالب اگر منظور خدا است اون هم بنده هاشو دوست داره اگر منظور منم من هم همه عزیزان را دوست دارم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد