ندای زندگی

اینجا خانه مجازی من است. از این به بعد مطالبی در مورد تغییر نگاهمان به زندگی خواهم نوشت.

ندای زندگی

اینجا خانه مجازی من است. از این به بعد مطالبی در مورد تغییر نگاهمان به زندگی خواهم نوشت.

همیشه راه حل در گزینه پیشنهادی نیست




بازرسی میگفت:

به هنگام بازدید از یک بیمارستان روانى، از روان‌ پزشک پرسیدم:

 شما چطور می‌فهمید که یک بیمار روانى 

به بسترى شدن در بیمارستان نیاز دارد یا نه؟

روان‌پزشک گفت: ما وان حمام را پر از آب می‌کنیم

 و یک قاشق چایخورى، یک فنجان و یک سطل جلوى بیمار می‌گذاریم

 و از او می‌خواهیم که وان را خالى کند.

من گفتم: آهان! فهمیدم. آدم عادى باید سطل را بردارد چون بزرگ‌ تر است.

روان‌پزشک گفت: نه! آدم عادى درپوش زیر آب وان را بر می‌دارد...

شما می‌خواهید تختتان کنار پنجره باشد؟
نتیجه:

1. راه حل همیشه در گزینه های پیشنهادی نیست.

2. در حل مشکل و در هنگام تصمیم گیری هدفمان یادمان نرود .

 در حکایت فوق هدف خالی کردن آب وان است نه استفاده از ابزار پیشنهادی.

3.همه راه حل ها همیشه در تیر رس نگاه نیست.

نظرات 3 + ارسال نظر
فریناز شنبه 15 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:49 ب.ظ http://delhayebarany.blogsky.com

خیلییییییییی باحال بود

با این حساب منم دلم می خواد تختم کنار پنجره باشه

[:S017:
عزیزمممممممممم

سمانه شنبه 15 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 03:37 ب.ظ http://parastesh1.blogsky.com

خیلی جاااااااااالب بود ممنون عزیزم
کلی از وبلاگت مطلب یاد گرفتم

عزیزی ممنون از حضورت

mandana یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:30 ق.ظ http://wildtigress.blogsky.com

In hekayat in ruzhay mast

آره واقعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد