ندای زندگی

اینجا خانه مجازی من است. از این به بعد مطالبی در مورد تغییر نگاهمان به زندگی خواهم نوشت.

ندای زندگی

اینجا خانه مجازی من است. از این به بعد مطالبی در مورد تغییر نگاهمان به زندگی خواهم نوشت.

انتقام زمانه



نیازی به انتقام نیست. فقط منتظر بمان

آن ها که آزارت می دهند، 

سرانجام به خود آسیب می زنند و اگر بخت مدد کند

خداوند اجازه می دهد تماشاگرشان باشی . . .

نظرات 1 + ارسال نظر
سمانه چهارشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:39 ب.ظ http://parastesh1.blogsky.com

سلام عزیزم من هم تولد حضرت معصومه رو به شما تبریک میگم
درباره این مطلبی که گذاشتی باید بگم آدم تا زمانیکه به انتقام فکر میکنه از لحاظ روحی آسیب می بینه و بیشترین ضربه رو به خودش میزنه
ولی اگر همه کارها به دست خدا سپرده بشه خداوند خیلی سریع الحساب هست و جواب ازار دیگران رو میده
من خیلی این مورد رو تجربه کردم

دعام کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد