ندای زندگی

اینجا خانه مجازی من است. از این به بعد مطالبی در مورد تغییر نگاهمان به زندگی خواهم نوشت.

ندای زندگی

اینجا خانه مجازی من است. از این به بعد مطالبی در مورد تغییر نگاهمان به زندگی خواهم نوشت.

زمانی ندارم



کوروش کبیر:


من برای متنفر بودن از کسانیکه از من منتفرند وقتی ندارم،


زیرا من گرفتار دوست داشتن کسانی هستم که مرا دوست دارند.


نظرات 5 + ارسال نظر
آرمان دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:17 ب.ظ http://abdozdak.blogsky.com/

ما هم گرفتار هر دو

عجب

Miss.Blue دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:01 ب.ظ http://taoj20.blogsky.com

کوروش کبیر: به یادتان می آورم تا همیشه بدانید که زیبا ترین منش آدمی, مهر اوست. پس مهر بورزید چه به دوست، چه به دشمن که مهر دوست را بزرگ میکند و دشمن را دوست.

ممنونم از لطفتون گذاشتم تو وبم همه استفاده کنند

آتوسا سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:50 ق.ظ

من عوضش واسه جفتش وقت دارم

ای ناقلا کوتاه بیا

فریناز سه‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 05:34 ب.ظ

منم گرفتار هر دو

مرسی از حضورت یا نیستی یا یک هو آدم هل میشه اینهمه پاسخ میذاری

آتوسا دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:50 ق.ظ

سلام

سلام خانم ممنونم میبینمت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد