ندای زندگی

اینجا خانه مجازی من است. از این به بعد مطالبی در مورد تغییر نگاهمان به زندگی خواهم نوشت.

ندای زندگی

اینجا خانه مجازی من است. از این به بعد مطالبی در مورد تغییر نگاهمان به زندگی خواهم نوشت.

دوست یعنی :




ـ دوست یعنی کسی که وقتی هست آروم باشی و وقتی نیست چیزی توی زندگیت کم باشه


ـ دوست یعنی اون جمله های ساده و بی منظوری


که میگی و خیالت راحته که ازش هیچ سوء تعبیری نمی شه


ـ دوست یعنی یه دل اضافه داشتن برای اینکه بدونی هر بار دلت می گیره


یه دل دیگه هم دلتنگ غمت می شه

 
  ـ دوست یعنی وقت اضافه ؛ یعنی تو همیشه عزیزی حتی توی وقت اضافه


ـ دوست یعنی تنهایی هام رو می سپرم دست تو چون شک ندارم می فهمیش


ـ دوست یعنی یه راه دو طرفه٬ یه قدم من یه قدم تو ؛ اما بدون شمارش و حساب و کتاب

 

 ـ دوست یعنی من از بودنت مفتخر و سربلندم نه سر به زیر و شرمنده

ادعا نمی کنم که همیشه به یاد دوستانم هستم

 

 ولی ادعا می کنم که لحظاتی که به یادشون نیستم هم دوستشون دارم

نظرات 7 + ارسال نظر
lلیلا سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:34 ق.ظ

جمله هات خیلی قشنگ بود .برای من که دوست خوبی هستی عزیزم.پیشاپیش valentine happy.دوست دارم تا عمر دارم محبتت رو فراموش نمی کنم.همیشه پایدار و برقرار باشی گلم.

زنده باشی

صهبانا سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:50 ب.ظ http://sahbana.blogsky.com

سلام
بسیار زیبا و دلنشین بود ... ممنون از لطف کلامتان .

ممنون از حضورتان

صهبانا جمعه 28 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:01 ب.ظ

مدتی است که این وبلاگ به روز نشده .
برای عرض سلام و ارادت خدمت رسیدم انشاءالله که مشکلی پیش نیامده باشد و سلامت باشید .

توفیق روز افزون شما را خواهانم

خیلی درگیر بودم خورده بودم زمین نمیتونستم پشت سیستم بیام پام تو گچ بود ممنون که پیگیرید

آرمان جمعه 28 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:50 ب.ظ http://abdozdak.blogsky.com/

سلام و عرض ادب
خوش باشید

ممنونم به همچنین

آتوسا شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:40 ق.ظ http://www.ghose.blogsky.com

سلام آبجی خوبی؟
جملاتت عین همیشه عالی هستند

مرسی عزیزم

فریناز دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:40 ب.ظ

دوست واقعی کم پیدا میشه
شایدم پیدا نشه

دوستی که این همه تعریف رو داشته باشه

مهدی پنج‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 03:02 ب.ظ http://ghasd.blogfa.com

بیا دنبالم کارت دارم
.
.
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
حالا بیا دنبالم...

.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.

.
.
بیا نترس من باهاتم...
..
.
.
.
.

.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
بیا پایین تر..
بیا حالا..
..
.
.
.
.
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.
.

نه بابا سر کاری نیس...
بیا تو
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
یه خبر داغ داغ واست دارم..
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.
.
دوس داری بدونی چیه اره؟
.
.
.
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.پس بیا...دیگه چیزی نمونده
.
.
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.
.
.
چیه خسته شدی؟آره؟.
.
.
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.
.
.
خوب حالا چشاتو ببند تا بگم
1...
.
.
.
2...
.
.
.
3...
.
.
.

آپم زود بیا

عجب !!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد