ندای زندگی

اینجا خانه مجازی من است. از این به بعد مطالبی در مورد تغییر نگاهمان به زندگی خواهم نوشت.

ندای زندگی

اینجا خانه مجازی من است. از این به بعد مطالبی در مورد تغییر نگاهمان به زندگی خواهم نوشت.

حس زیبائی شناسی


کادرِ عکاس دوم،  نقدی است :


به حسِ زیبایی شناسیِ این روزهایِ ما!!!


سه پروانه یِ زیبا تر آن سو نشسته اند، ...


کمی کادر ها را فراخ تر بگیریم،


انسانی هست در حوالیِ انسان!!!



نظرات 3 + ارسال نظر
آرمان دوشنبه 30 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:37 ب.ظ

آمدم بگویم سلام و اینکه
نمی شود خوبان را فراموش کرد

درود بر شما

زنده باشید و خوش آمدید حضورتان گرمی بخش برای پیشرفت ماست

فریناز دوشنبه 30 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 05:56 ب.ظ

ندا جون خیلی بد فونت و کوچولو بود

نتونستم بخونمش

یه کم فونتشو بزرگ تر میکنی بشه خوند؟

راستی حالت چطوره؟
نگران بودم بانو که خودت اومدی...

هر چی واست خوبه و حالتو از نظر جسمی و روحی برقرار میکنه واست آرزو دارم...
امیدوارم زود زود سلامتیت برگرده بانو


خب الانه پس شیطونی نمیکنم که یه وقت مولکولای مریضی بیدار نشن

خوب شدی میام خونتونو منحدم میکنم

باشه؟

فدای تو عزیزم خوب شدی گفتی فونت را عوض کردم مرسی از لطفت دوست خوبم

فریناز شنبه 5 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:45 ب.ظ

ممنون

ممنونم از حضورت عزیزم خوشحال شدم دیدمت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد